Workshop Portret (şi puțin peisaj) de iarnă - cu Mircea Bezergheanu



  Stiu că am intarziat cu anuntul, dar sunt doua motive care m-au facut sa astept asa mult: prognoza meteo favorabila fotografiei de iarna si lansarea lui Nikon D4.
 Aparatul va putea fi testat la workshop, impreuna cu toate obiectivele care au fost prezente la celelalte workshop-uri plus noul 85/1,8G alaturi de un 400/2,8 VR si un 600/4. Noul 85/1,8G va putea astfel sa se desfasoare chiar pe terenul ptr. care a fost conceput: portretistica.
 Perioada desfasurarii worshop-ului este cuprinsa intre data de 20 - 22 Ianuarie 2012. Vineri, 20 Ianuarie puteti sosi de la ora 12-13 pana seara tarziu. Sambata 21 Ianuarie ne trezim cu noaptea-n cap si fotografiem pana pe la 10-11, in functie de temperatura de afara si de rezistenta voastra, urmeaza o pauza, cu masa si repaus + discutii apoi iesim iar pe teren pana se lasa seara. moment in care ne retragem la cabana si facem editare + discutii legate de problemele puse de genul acesta foto. Dupa cina vom continua partea teoretica, despre estetica si compozitie, avand la baza discutiilor chiar fotografiile voastre.










 Locul: Moeciu de jos, Sat Drumul Carului. Locatia se afla pe DN 73 din directia Brasov (km. 99 + 220m) adica la 33 km ~ 45 min cu masina; 22 km de Rasnov; 9,3 km distanta de Castelul Bran si 2,5 km de Fundata. Cazare la Pensiunea Cetatea Carului.
Pensiunea se afla la o altitudine de 1.070 m si la o diferenta de nivel de 10m fata de drumul national, acest lucru functionand ca o bariera fonica. Accesul se face pe drum privat.

Pentru inscrieri si detalii puteti contacta organizatorul la adresa mirceabezergheanu@yahoo.com

Echipa Nikon/Skin va fi alaturi de noi, ptr orice problema legata de tehnica, cu sfaturi si apartura/obiective disponibile ptr. cursuri. Asa ca nu conteaza ce aparat aveti, sau ce obiective, vom face in asa fel incat sa fotografiati cu tot ce este mai bun din oferta Nikon: 14-24/2,8G;  24/1,4G; 35/1,4G; 50/1,4/1,8G; 70-200 vr; 85/1,4G; 85/1,8G; 300/2,8G VR; 400/2,8G VR; 600/4 AF-S, alaturi de aparatele: Nikon D5100; Nikon D7000; Nikon D3 si vedeta Nikon D4 ( cu asta trag eu:))
 Va asteptam cu drag, mai ales pe Canonistii care m-au injurat pe fesbuc (din cauza de Nikon D4) si cu care m-am inteles sa le dau discount de 30%, doar, doar vin si ei,(si sa-i ucid in somn!). Nu incercati aceiasi schema, s-a terminat oferta bazata pe injurat! :))))










 Asaaa, si inca ceva; cei care nu ati mai participat la nici un workshop de-al meu, trebuie sa treceti un test: trebuie sa cititi inainte de a veni la pensiune, cel putin 3 povesti de pe blogul meu, si sa le memorati in linii mari.
  Cand ajungeti acolo, va punem sa recitati ceva, un pasaj pe care l-ati retinut, altfel nu intrati in pensiune.    Atentie mare! Sunt foarte rau, in situatii din astea! La noi dixtractia e foarte importanta, daca nu avem parte de ea, facem depresie!

Comentarii

  1. Deja visez... sper sa reusesc sa ma alatur si eu la tura asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. SUPER
    Sper sa reusesc si eu sa vin. Macar sa pot pune putin mana pe noul D4 :). Chiar cit e taxa pentru cei care vor o poza cu D4? :)
    Zapada si vreme buna sa fie ca portrete reusite sigur vor fi.
    Bafta

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu cat e taxa, dar ptr. Canonisti e dubla! Ptr Pentaxisti e 50%, ca a fost marca mea de suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar trebui sa lasi la juma de pret pentru canonisti. unghia in gat va compensa suficient, dezamagirea ca nu au ales bine va fi priceless

      Ștergere
  4. Bocanci am, costum de schi am, husa de ploaie pt d90 este, fesul sa mi-l trag pe cap si am plecat. Tu sa nu uiti D4-ul si fetele ca de restul ne ocupam noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Florin, suntem o ghíldă foarte unita! Intri doar recomandat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fara discutii! Asa comparam si diferentele cu un D3s, care este mai aproape de performantele lui D4 dacat aparatul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Prezent la Workshop! Nu pot sa ratez intalnirea cu Nikon D4. Deci, inca odata: Prezent la Wokshop!

    RăspundețiȘtergere
  8. Greu de refuzat asa invitatie. Daca Mircea ne promite ca vom avea zapada din fotografii, obiectivele si aparatele pe care le enumera mai sus, atunci ma inscriu si eu. Pe 20 ianuarie ma aveti pe cap. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi pare rau ca a fost anuntat doar in data de 09.01.2012, prima mea zi de concediu, concediu ce se termina in data de 16.01.2012.
    Daca ar fi fost anuntat prin decembrie as fi fost si eu prezent.
    Mi-a placut atmosfera de la workshop-ul de toamna si am avut destule poze reusite.
    Imi pare rau ca nu pot ajunge.
    Poate la urmatorul...

    RăspundețiȘtergere
  10. Recomand cu caldura macar un workshop de portret cu Mircea Bezergheanu. Cu un stil atipic de workshop, Mircea Bezergheanu stie sa destainuie din secretele sale tuturor celor care vor sa-si clarifice pentru totdeauna cunostintele unui portret reusit. Ca bonus, aveti cel putin o sesiune de editare foto, iar ce face el acolo... cu siguranta nu veti gasi pe net sau in carti. Combinand experienta din teren, in fotografia de wildlife, Mircea reuseste sa redea natural fiinta umana in mediul din care a plecat: NATURA.
    Am experimentat in vara anului 2011 un astfel de workshop si iata si rezultatele obtinute: http://www.flickr.com/photos/sebastianbleoju/sets/72157628837079485/

    RăspundețiȘtergere
  11. voi fi present bineinteles ! si cu mare placere - Claude

    RăspundețiȘtergere
  12. Claude, dar tu nu esti acasa, in Normandia? Ma bucur sa te avem alaturi de noi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru cine vrea sa vada live zona.
    Cam asta se vede de pe terasa pensiunii.
    Si e doar partea spre Bucegi...

    http://www.jurnalul.ro/webcam/fundata-vedere-bucegi-260.html

    RăspundețiȘtergere
  14. A venit comanda!!!
    Noaptea trecuta un nou strat de zapada s-a asezat in zona Bran.
    Mircea ai comandat cumva zapada? Totul e alb si mai urmeaza...

    RăspundețiȘtergere
  15. as veni si eu sa testez noul nikon..:( din pacate am un canon 5D si am inteles ca e raca mare intre canonisti si nikonisti din ce spui tu aici cu injuraturi si alte tampenii (desi nu inteleg dc?-tot un dslr este si mie imi plac ambele, depinde de bugetul fiecaruia). Daca recit 6 povesti de pe blogul tau ma primesti si pe mine? tinand cont ca sunt un fan inrait :), sau trebuie sa imprumut un nikon :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Asta cu raca intre Canonisti si Nikonisti e o falsa problema. Eu am ceva cu firma CANON, care m-a facut sa vand trusa mea Canon si sa trec pe Nikon, iar la vanzarea aia am piedut multi, multi bani. Acum nu mai regret, dar privesc cu uimire cum cei de la Canon (cei din firma) ignora in continuare dorintele utilizatorilor, oferind in schimb valori fanteziste de cate ori au ocazia. Iar oamenii platesc bani grei ptr. asta. Suntem si Canonisti, si Nikonisti in grup, si nu a murit nimeni pana acum. Iar daca stii 6 povesti de pe blog, te iertem, nu te mai punem sa cari trepiedele. Doar ca va trebui sa dormi in camera cu unul dintre modele...:)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Ups Cred ca trec si eu pe Canon pana vineri :P
    I-mi place ideea de dormitul in camera intre modele :P

    RăspundețiȘtergere
  18. Bogdan ,daca unul dintre modele e barbat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din ce am vazut la workshopurile anterioare nu prea cred sa fie asa.
      Dar de, sti cum e cu aparentele...
      Ai dreptate ramin pe Nikon va las pe voi Canon-istii sa experimentati.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

OM 1 - Preview. The Show Must Go On!

Cum e cu Autofocus-ul

Olympus OM D E-M 1 Mk II review - or how can you win, when everyone else thinks that you have lost…